Beantwoord

Evaluatie klantbehandeling

  • 8 November 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

De afgelopen weken heb ik veel contact gehad met KPN. Na een lang proces zijn de storingen en problemen eindelijk opgelost, maar blijf ik helaas alsnog met een erg naar gevoel achter. 

De klantbehandeling van KPN was teleurstellend. Dit gaat verder dan uitblijvende vergoedingen, maar sijpelt ook door in het niet serieus genomen worden & collega's die langs elkaar heen werken. 

Het liefst zou ik dit allemaal netjes in een (privé!)mail opstellen, maar helaas wordt mij daar geen gelegenheid meer voor gegeven. Zou iemand van de klantenservice alstublieft contact met mij willen opnemen via dit forum of een privébericht? Na wekenlang telefonisch contact lijkt dat me beter. 

Ik hoop er nog samen uit te komen! En bespreek de details van mijn dossier graag verder privé. 


*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jose_ 13 November 2020, 11:17

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +19

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Alles hier is openbaar zodat we er allemaal van kunnen leren.  De telefonische klantenservice is niet wat het moet zijn helaas. Jammer dat u hier niet eerder kwam. Wellicht had u dat veel gedoe bespaart.  Een moderator reageert zeker. Dat duurt gemiddeld een dag of vijf. 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @HCR, welkom op het forum!

Allereerst ben ik blij om te lezen dat alle storingen en problemen inmiddels zijn opgelost. Minder fijn vind ik het om te lezen dat het contact met onze klantenservice een vervelende nasmaak heeft achter gelaten. Hoewel ik je hier graag vanaf zou willen helpen, denk ik dat je dit het beste kunt beleggen bij onze afdeling Klantreacties. Deze afdeling is er om dit soort situaties in behandeling te nemen en de nare nasmaak weg te nemen. Je kunt via onze website een officiële klacht indienen zodat het bij de juiste collega's terecht komt.

Ik hoop dat je er samen met mijn collega van de afdeling Klantreacties uitkomt en dat we op goede voet samen verder kunnen! Bij vragen weet je mij te vinden. :blush:

Reageer