Beantwoord

Expedia Box V8 doet het niet

  • 19 January 2021
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Hoi! Mijn Experia box v8 doet het niet meer. Geen enkel lampje brand meer. Experia box aan/uit gezet zonder effect. Stroom op stopcontact gecontroleerd, lamp doet het wel, dus ook geen bijzonderheden. Harde reset gegeven, mbv resetknop op de achterkant. Maar er gebeurd helemaal niets. Geen knipperende lampjes oid. Kan ik een nieuwe Experia box ontvangen?!

Het wordt zo zonder TV en internet en in een lockdown wel heel erg back to de basics ;) 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 January 2021, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Bel morgen 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg  je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Reputatie 7

Hoi @Jootjedv, welkom bij ons op het forum. Met de gegevens die je al op je profiel hebt ingevuld ben ik meteen voor je gaan kijken. Ik kan vanaf hier ook geen contact krijgen met de Experia Box, dat komt overeen met de lampjes die je er op ziet. Het signaal komt zo te zien wel binnen op het glasvezelkastje, maar vanaf daar komt het dus niet op de V8 aan. Er lijkt nog geen telefonisch contact geweest te zijn zoals Joep voorstelde, dus ik heb je meteen een nieuw modem toegestuurd, Deze zal bij een servicepunt in de buurt worden bezorgd, de V8 kan je daar ook meteen inleveren. In een privébericht stuur ik je de details van het servicepunt. 

Bel morgen 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg  je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Snap ik ;) Maar ik las dat je via forum vaak sneller en makkelijker wordt geholpen dan door te bellen met Klantenservice. Vandaar deze methode. En idd de volgende ochtend is er direct een nieuwe Experia box verstuurd. Zonder gedoe van lang in de wacht staan e.d.