Beantwoord

expedia router werkt niet meer

  • 12 February 2021
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Mijn Expedia Box V8 werkt niet meer.

3 dagen geleden werkte alles normaal, de volgende ochtend geeft de box alleen maar knipperend lampjes (bijna alle lampen 7 keer knipperen, korte pauze, herhaling).

Alles tests op de KPN pagina heb ik gedaan, er blijkt geen probleem met de internet aansluiting te zijn. Alle verschillende aangegeven reset procedures heb ik ook gedaan (30 sec geen stroom (ook adapter zonder stroom), reset knop, 2 min zonder stroom - 15 min wachten), geen verandering, de lampen blijven knipperen.

Ik zit nu al 2,5 dagen zonder internet, deze heb ik nodig voor (thuis) werk en ook voor mijn TV.

Dus graag ontvang ik snel hulp.

Groetjes,

Melanie

icon

Beste antwoord door Mel-Amsterdam 16 February 2021, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mel-Amsterdam, niet zo fijn dit :frowning2:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Alleen ben ik op dit moment aan’t werk, niet thuis en ook niet voor 22.00 terug.

Reputatie 7
Badge +17

@Mel-Amsterdam ik heb je een nieuw modem gestuurd. Dit moet het probleem oplossen. Je hebt een SMS ontvangen met de details. Voor de zekerheid heb ik deze ook nog even als privébericht naar je gestuurd. Laat je weten of dit het probleem heeft opgelost?

Hoi Bram,

met vertraging is het nieuwe modem arriveerd en alles werkt meteen.

Dank je wel en groet,

Mel

Dit werkt heel traag / slecht. Ik ga zeker 3 dagen zonder box zitten. Het is maar de vraag of hij morgen zal arriveren. Op 0402 weet men niet precies waar hij uithangt.  Echt balen in tijden van olympics en je bent van alles verstoken.