Skip to main content
Vraag

Experia box inruilen

  • 18 oktober 2019
  • 20 reacties
  • 267 keer bekeken

Hallo. Weet iemand misschien of ik een experia box v10 kan kopen of een v9 inruilen voor een v10?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 18 oktober 2019

Modem is eigendom van KPN en heeft u in bruikleen. Deze kunt u niet kopen. En KPN ruilt geen modem in wat niet defect is. Waarom wilt u zo graag een andere?


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 18 oktober 2019

Want dan kan ik gebruik maken van de 5 ghz functie:sweat_smile:  (Mijn wifisnelheid is niet zo hoog dus ik dacht dat als ik de 5ghz functie zou kunnen gebruiken mijn wifisnelheid omhoog zo gaan. Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel. Kunt u misschien uitleggen waarom?)

Nick83 schreef:

Modem is eigendom van KPN en heeft u in bruikleen. Deze kunt u niet kopen. En KPN ruilt geen modem in wat niet defect is. Waarom wilt u zo graag een andere?

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 18 oktober 2019

Nee.

"Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel."

Je gebruik wifi of kabel. Niet alle twee. Wifisnelheid met kabel bestaat niet.

Maar als uw snelheid via WiFi net zo hoog is als uw snelheid via de kabel, dan zal een modem met 5 ghz wifi ook volkomen nutteloos zijn. WiFi word nooit sneller als de snelheid via de kabel.


Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 22 oktober 2019

Hey @Wh Ye, we ruilen geen Experia Boxen om alleen om gebruik te kunnen maken van 5Ghz WiFi. We bieden wel verschillende versterkers aan voor dit doeleinde op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

 

Wh Ye schreef:

Mijn wifisnelheid is niet zo hoog dus ik dacht dat als ik de 5ghz functie zou kunnen gebruiken mijn wifisnelheid omhoog zo gaan. Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel. Kunt u misschien uitleggen waarom?

Die vraag volg ik ook niet helemaal :sweat_smile: Kun je toelichten wat je precies bedoelt?


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 23 oktober 2019
Joran schreef:

Hey@Wh Ye, we ruilen geen Experia Boxen om alleen om gebruik te kunnen maken van 5Ghz WiFi. We bieden wel verschillende versterkers aan voor dit doeleinde op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

 

Wh Ye schreef:

Mijn wifisnelheid is niet zo hoog dus ik dacht dat als ik de 5ghz functie zou kunnen gebruiken mijn wifisnelheid omhoog zo gaan. Het valt me ook op dat mijn draadloze internetsnelheid bijna evensnel is als mijn wifisnelheid met kabel. Kunt u misschien uitleggen waarom?

Die vraag volg ik ook niet helemaal :sweat_smile: Kun je toelichten wat je precies bedoelt?

Mijn internet snelheid is even snel via de kabel als draadloos. Kunt u misschien uitleggen waarom? (Bij beide 9 up en 3 down)


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 23 oktober 2019

Heb je al eens op deze pagina gekeken:

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Welke snelheid word daar aangegeven bij uw adres?

 


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 23 oktober 2019

 

Nick83 schreef:

 


Nick83 schreef:

Heb je al eens op deze pagina gekeken:

https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Welke snelheid word daar aangegeven bij uw adres?

Dit krijg ik te zien


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 23 oktober 2019

Ok. Er is glasvezel bij u beschikbaar, maar ik denk dat u daar niet op aangesloten bent :joy:


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 23 oktober 2019

Nee inderdaad:joy:


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 23 oktober 2019
Wh Ye schreef:

Nee inderdaad:joy:

Ik denk dat een KPN medewerker dit maar ff in gang moet zetten. Als het goed is, kost u dat niks om dat aan te laten sluiten. Misschien moet u wel een nieuw jaarcontract afsluiten.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Nick83 schreef:
Wh Ye schreef:

Nee inderdaad:joy:

Ik denk dat een KPN medewerker dit maar ff in gang moet zetten. Als het goed is, kost u dat niks om dat aan te laten sluiten. Misschien moet u wel een nieuw jaarcontract afsluiten.

 

Let op dat je dan wellicht in een Hussel-debacle terecht komt. Lees minder voor meer. Als je glas hebt zijn er ook andere aanbieders. Even goed bekijken wat je wilt.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 23 oktober 2019

Nou, dat moet je dan maar ff bekijken...


Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 24 oktober 2019

Kun je je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel@Wh Ye? Ik ga de lijn even bekijken van deze kant en of we je kunnen overzetten naar glasvezel zonder nieuw abonnement. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 24 oktober 2019

Kijk eens, je moet ff geduld hebben, maar dan word het geregeld voor je 😂


Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 28 oktober 2019

Als ik nog wat gegevens krijg wel inderdaad :wink:

 

@Wh Ye: Kun je je profiel nog aanvullen (en een bericht sturen als dat is gebeurd)? Dan bekijk ik de opties.


peter-keetfm
Wijsgeer

ik zou jou gegevens even achter laten als ik jou was

dan word je om geprikt op glasvezel

en als je dan kiest "geen snelheidsverhoging” heb je kosten loos een snellere verbinding wat je nu hebt

ik zou zeggen gelijk doen

daarnaast kun je extra pakketten nemen 100/100 of 200/200 of 500/500


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 28 oktober 2019
Joran schreef:

Als ik nog wat gegevens krijg wel inderdaad :wink:

 

@Wh Ye: Kun je je profiel nog aanvullen (en een bericht sturen als dat is gebeurd)? Dan bekijk ik de opties.

Ik heb een zakelijk abbonement. Moet ik dan op het zakelijke forum mijn gegevens aanvullen? En kan ik dan contact opnemen met uw zakelijke collega's?

 


peter-keetfm
Wijsgeer

geen idee @Joran kan je hierin verder helpen

even geduld


Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 28 oktober 2019

Bij een zakelijk abonnement kan ik helaas weinig veranderen of inzien. Dan lijkt het me handiger je openstaande vragen op het Zakelijk KPN Forum te stellen. Mijn collega's daar helpen je op korte termijn verder :slight_smile:


  • Auteur
  • Helper
  • 34 reacties
  • 28 oktober 2019
Joran schreef:

Bij een zakelijk abonnement kan ik helaas weinig veranderen of inzien. Dan lijkt het me handiger je openstaande vragen op het Zakelijk KPN Forum te stellen. Mijn collega's daar helpen je op korte termijn verder :slight_smile:

Oke. Bedankt :)