Beantwoord

Experia Box Nieuwste leveren, oude V9 retour

  • 9 december 2019
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik wil graag mijn oude V9 box ruilen voor de nieuwste versie.

Kunt u me daarbij begeleiden?

 

Gr. Mark

icon

Beste antwoord door Hsd 9 december 2019, 11:22

Tenzij de V9 aantoonbaar defect is wordt hij door KPN niet geruild voor een nieuwer type. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Tenzij de V9 aantoonbaar defect is wordt hij door KPN niet geruild voor een nieuwer type. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb ook een V9. En ik ben er zuinig op, ik wil hem niet eens ruilen. Want die nieuwe v10a zit vol met bugs.

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Mark en welkom op het forum! Wat Hsd aangaf klopt, ik kan de Experiabox dus niet zomaar voor je omruilen. Is er een reden waarom je je huidige Experiabox om wilt ruilen? Werkt er iets niet goed? Ik hoor het graag! 

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Reageer