Beantwoord

Experia Box V10 geeft problemen

  • 10 February 2020
  • 4 reacties
  • 2065 keer bekeken

ik heb momenteel de experiabox v10 staan 

die geeft de laatste tijd problemen 

is er al een nieuwere box

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door RBxx 10 February 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ron Klein 

Jouw Experia Box v10 is al één van de nieuwere Box(en). Hierna is er alleen nog de v10A.

Maar KPN ruilt een Experia Box alleen om indien er een defect is.

Wat zijn je problemen? Misschien weten we er hier wel een oplossing voor.

Hallo @Ron Klein  en @RBxx , de Experia V10a is dan wel een nieuwer modem dan de V10, maar niet per definitie beter. Wees blij met je V10.

Reputatie 7
Badge +21

Wees blij met je V10.

Helemaal eens @JanD, die staat bij mij ook al ruim drie jaar tot volle tevredenheid in de meterkast. Daarom ook mijn ‘aanbod’ aan @Ron Klein om een oplossing te zoeken voor zijn probleem.

Reputatie 7

Hallo @Ron Klein, welkom op het KPN forum! Zoals je ziet aan de reactie van Jan en Ruud is de V10 nog een prima modem om te hebben. Je geeft aan dat jouw modem problemen geeft, wat voor problemen ervaar je precies? Als je dat toelicht kunnen we met je meekijken en denken aan een oplossing. We horen het graag van je :slight_smile: