Beantwoord

experia box v10 service lampje is rood.

  • 23 March 2021
  • 3 reacties
  • 301 keer bekeken

Goede morgen sinds gister avond hebben wij geen internet meer. 

Wat is het probleem.

Ik wilde gister avond even wat testen wij gaan verbouwen en we willen de experia box een nieuw plekje geven dus ik dacht dat ga ik proberen. 

Na de test de experia box weer terug geplaatst en geen internet meer 🤔😓. Alles geprobeerd harde reset nieuw snoertje van het isra punt naar de box. Maar hij blijft op rood staan. 

Mvg. Gerjan stet

icon

Beste antwoord door Gerjan Stet 23 March 2021, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Gerjan Stet, welkom hier. 

Geen internet dus. Je hebt al een reset geprobeerd, maar zonder resultaat. Ook een nieuw snoertje helpt niet. Kabels zitten wel goed? Juiste poort etc? 

Snelste is wel om even te bellen met 0800-0402, dan kan mijn collega meteen meekijken. 

Natuurlijk wil ik je ook graag via deze weg helpen. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van gegevens? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Eventueel een foto meesturen van de aansluiting is ook makkelijk voor mij, benieuwd of ik daar al iets aan kan zien. 

 

Heyy hallo daar ondertussen heb ik contact gehad met KPN vanochtend vroeg al 💪. Er word een nieuwe box opgestuurd. Ik denk zelf dat er een onderdeel in de box kapot is gegaan.

Reputatie 7

Goed om te horen, Gerjan!