Beantwoord

Experia Box V10 Telfort naar KPN firmware update

  • 20 July 2021
  • 4 reacties
  • 318 keer bekeken

Mijn Experia box V10 heeft nog steeds firmware V1.01.01T01.9 

Ik heb begrepen dat de nieuwste firmware voor oud Telfortklanten beschikbaar komt voor hun Experia box V10, zodat alles technisch is omgezet naar de KPN standaard. Is bekend wanneer deze omzetting gaat plaatsvinden c.q. wanneer de laatste oud Telfortklanten technisch worden omgezet en de nieuwe firmware krijgen? 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 July 2021, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 2

Als oud-Telfortklant ben ik hier ook benieuwd naar. Niet dat dit van mij hoeft omdat, zoals de situatie nu is (V10, stabiel en snel netwerk zowel bekabeld alswel via WiFi), ik deze graag zo wil behouden. 
 

met vriendelijke groet. 

Reputatie 7

Hoi @A_C_S, welkom op het forum! En ook hallo @Gerard B. :slight_smile:  Alle oud-Telfort klanten worden momenteel overgezet inderdaad, dat gebeurt in batches en dat zal de komende maanden voor iedereen gebeuren die nog niet is overgezet. Wanneer iemand aan de beurt zal komen is voor ons niet te zien. Als je aan de beurt bent krijg je van te voren een sms en/of mail die dit aankondigt en uitlegt. Tot dat bericht komt is het nog afwachten.

Als de migratie voor jullie is afgerond zullen jullie firmware versie V1.01.00T03.8v4 hebben.

@Jasper Hartelijk bedankt voor de terugkoppeling. Duidelijk verhaal. Dan wacht ik rustig af.

Reputatie 2

Dank voor de melding. Ik sluit mij aan op de vorige reactie en wacht ook rustig af. 
Groeten.