Beantwoord

Experia box V10a

  • 26 February 2020
  • 14 reacties
  • 110 keer bekeken

Badge

Beste KPN sinds wij een nieuwe Experia Box V10a hebben zijn er continu storingen, het internet valt wel 20 keer per dag even uit.

Is hier al een oplossing voor?

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 March 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @Helena5005 . Welkom op het forum.

Wat een ellende. Heb jij alleen de v10a in gebruik voor wifi? Of het je er ook versterkers bij? 

 

Badge

Alleen WiFi geen versterker

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Mijn eerste advies is om de wifi manager te doorlopen maar ik wil ook graag je lijn doormeten om te kijken of het aan onze kant misgaat. 

 

Badge

Beste Erwin,

Alles zoveel mogelijk ingevuld, de problemen zijn pas ontstaan met de nieuwe experia box met de oude geen problemen. Wij horen het graag

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u ook tv van KPN? Werkt dat dan ook niet meer?

Hoi @Helena5005 . Ik vermoed (weet bijna zeker) dat jij je vaste diensten bij telfort afneemt. Ik wil je graag helpen maar heb helaas geen toegang tot hun systemen. 

Kun jij je vraag nogmaals stellen maar dan op het telfort forum:  https://forum.telfort.nl/internet-267

Mijn collega's daar zullen hun best voor je doen. :)

Badge

Wij hebben alles in 1 eerst bij Telfort en nu KPN ook Tv. Met onze TV geen problemen? Alleen de iPad en laptop vallen steeds zwart.

Badge

Erwin wij zijn toch nu bij KPN en niet meer bij Telfort?

Geleidelijk gaan jullie diensten over naar KPN. Dat is met mobiel al gebeurt. 

Jouw vaste diensten (tv en internet) zitten nog bij telfort. Zo te lezen gaat het mis met jouw wifi en dat valt onder jouw telfort diensten. Als je de vraag op het telfort forum stelt gaan ze je ongetwijfeld helpen. 

Badge

Heeft het dan niets te maken met de nieuwe experia box? Met de oude nooit geen problemen gehad.

Oh, dat zou goed kunnen, @Helena5005 . Als je al bij KPN was geweest dan had ik je verbinding kunnen doormeten. Maar dat is nog niet zover.

Bij telfort werkt het allemaal net even anders en daarom is het verstandig om op hun forum hulp te vragen. Zij hebben het juiste gereedschap om naar jouw verbinding te kijken. 

Badge

Bedankt Erwin, ga naar Telfort mailen.

Reputatie 7
Badge +24

Erwin wij zijn toch nu bij KPN en niet meer bij Telfort?

Zolang u de factuur van Telfort ontvangt bent u klant bij Telfort.

Reputatie 7
Badge +24

Maar... Als wifi wegvalt en de Tv het gewoon blijft doen, sluit dan eens een laptop met een kabel aan op 1 van de gele poorten van de Experiabox en ga naar http://192.168.2.254, inloggen en check vervolgens de WiFi instellingen. Klopt de SSID / netwerknaam?