Beantwoord

experia box V12 valt steeds uit

  • 19 April 2021
  • 1 reactie
  • 514 keer bekeken

Om onbekende oorzaak valt mijn experia box (v12) om de 5 á 10 minuten uit. 

 

Dit gebeurde eerder ook, en de afgelopen weken eigenlijk niet meer, tot een week geleden. 

 

Ik heb verder niks veranderd aan de opstelling van de modem en heb meerdere malen de stroom er afgehaald (ook langdurig) en meerdere malen gereset middels fabriek reset en de reset knop bij de stroomknop.

 

Graag hoor ik waar dit aan kan liggen.

 

Groeten 

 

A

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 April 2021, 08:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @AJansma, welkom op ons forum! Vervelend zeg, dat jouw internet verbinding regelmatig wegvalt. Dat lijkt me niet prettig werken. Ik wil je allereerst vragen om ons stappenplan voor wegvallend internet te doorlopen. Hopelijk kun je hiermee het probleem verhelpen.

Lukt het hiermee nou niet, vul dan je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?