Beantwoord

Experia Box V8 moet meerdere keren per dag resetten

  • 1 January 2021
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Goede middag,

Sinds een maand of 3 hebben wij problemen met de Experia box V8.

In het begin 1 of 2 x resetten per dag, nu minimaal 5 keer per dag resetten. Gaat vervelend worden nu.

Harde reset al verschillende keren geprobeerd, niets lijkt te helpen. Laatste keer vanochtend, na een uur viel weer alles weg.

Ik heb het idee dat de experia box V8 vervangen moet worden.

Wil eigenlijk met de klantenservice bellen(kan geen telefoonnummer vinden), kom nu niet verder dan dat er een monteur langs moet komen omdat ik het probleem niet zelf kan oplossen.

 

Alvast dank voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

Ron de Jong

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 January 2021, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Welkom op het forum @RondeJong. Dat is wel heel erg vaak dat je moet resetten, als het een keer per week is vind ik het al veel, maar 5 keer of meer per dag is veel te veel! Heb je daar ondertussen al via een andere weg contact over gehad? Als dat niet zo is kijk ik graag nog met je mee. Wat gebeurt er precies als je het modem moet resetten? Veranderd er ook iets aan de lampjes op het modem op dat moment? Daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan.

Reputatie 7

Ik heb geen reactie van je gezien @RondeJong, is de verbinding inmiddels verbeterd? Als dat niet zo is kijk ik graag nog met je mee natuurlijk.

Goedemiddag Jasper,

Wij hebben een paar dagen geen problemen gehad.

Helaas nu weer 2x achter elkaar moeten resetten.

Heb het forumprofiel ingevuld.

Graag je hulp.

Met vriendelijke groet,

Ron de Jong

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @RondeJong. Ik heb de verbinding daarmee nagekeken en we doen er denk ik verstandig aan om de V8 te vervangen. Ik heb dat in gang gezet, de details van de verzending heb ik je in een privébericht gestuurd.