Beantwoord

experia box v8 wil niet updaten

  • 26 June 2021
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Enkele weken geleden heeft er ‘s nachts een update van het modem plaats gevonden. Dit is bij mij niet gelukt ondanks dat het modem aan stond. Deze week een mail gekregen dat de update nog moet plaatsvinden.  Daarna ook een aantal keren weer opnieuw opgestart, maar ook dat biedt geen soelaas. De updatelamp blijft blauw. Vervolgens geprobeerd te resetten achter op het modem, werkt niet. Resetten via de site, werkt ook niet. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 June 2021, 08:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jos Bruining, welkom op ons forum.
Werkt alles verder nog wel? 
Lukt het niet om de reset uit te voeren of bedoel je dat de reset dit niet oplost?

Ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als helemaal niets werkt en je hier graag snel een oplossing voor hebt kun je ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!