Beantwoord

Experia Box valt dagelijks weg

  • 17 October 2019
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Hey Hallo, ik heb ook een experiabox v10A. En bij mij valt dat pokke ding ook dagelijks weg, rood lampje. En heb van klantenservice te horen gekregen dat ik stroomkabel eruit moest trekken zodat spanning eraf kon. Maar wat is dat allemaal voor bull shit? 

Overspanning komt zich niet dagelijks stelselmatig op dezelfde tijden  terug om dan maar ff alles uit te schakelen.…

 

Al zeker niet van de een op andere dag, want als het al een defect van de hardware is, bouwt zich zoiets geleidelijk op.

Ze fucken je gewoon op de "pop-up" locatie of hoe ze het noemen waar jouw woning op de server aangesloten wordt...

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 October 2019, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Ferry, welkom terug. Vervelend dat je Experia Box zo vaak wegvalt. Ik kan me voorstellen dat je daar geïrriteerd over bent. Ik wil je wel vragen om op je taalgebruik te letten.

 

Op het moment dat de Experia Box uitvalt en/of rode lampjes toont zijn er een aantal dingen die we willen uitsluiten. Een daarvan is dat het een tijdelijk Experia Box issue is. Die worden over het algemeen opgelost door het apparaat te herstarten of even stroomloos te maken, als dat niet helpt is een reset naar de fabrieksinstellingen de volgende stap. Als je dat gedaan hebt, en het probleem blijft bestaan, dan gaan we natuurlijk verder kijken.4

 

Kun je aangeven welk van de lampjes rood wordt, en hoe je Experia Box is aangesloten op je aansluitpunt? Vul ook je gegevens in op je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url], en laat weten als je dit gedaan hebt.

 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, Ferry. Is het probleem verholpen?