Beantwoord

Experia Box verkleurd

  • 7 August 2020
  • 11 reacties
  • 144 keer bekeken

Mijn experiabox V9 is sterk verkleurd en maakt zoemend geluid. Graag wil ik hem na jaren trouwe dienst inruilen voor nieuwe.

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 August 2020, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ik geef je geen ongelijk, @yola123 . Het lijkt net of ‘ie in een cafetaria heeft gestaan ;-)

Ik zie het vaker bij deze modellen. De v7 heeft het nog veel erger.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag.

Hallo Erwin,

ik heb mijn profiel aangevuld met nummer experiabox V9,

 

met vriendelijke groet

@yola123 Dank. Ik heb een omruil in het systeem gezet. Heb jij de SMS met logistieke informatie gehad?

Ja inderdaad Erwin deze sms heb ik ontvangen. Als alles goed gaat kan ik de box morgen omruilen.

Alvast dank!

Ik verwacht dat je er een v12 voor terugkrijgt. Mocht je hulp nodig hebben bij het aansluiten, laat maar weten. 

 

Hallo Erwin,

Aansluiten van de (inderdaad) V12 box gelukt op glasvezelkabel.

Maar de telefoonlijn werkt niet helemaal naar behoren, ik kan wel bellen maar niet gebeld worden?

Hoe verhelp ik dit?

Ik heb ook een alarmlijnaansluiting over de glasvezelkabel, deze lijkt te werken met inschakelen alarm  weet nog niet of t vannacht met inbelcontrole alarmcentrale ook gaat lukken.

Hoor graag je reactie. Grt Ben

 

Hallo Erwin,

nadat we vanmorgen de telefoonpoort 2 van de box zijn gaan gebruiken, doet de telefoon het ineens wel,:thumbsup_tone4: ,

groet,

Ben van de Geer

 

Fijn dat je dat je nog even geprobeerd heb. Blijkbaar zit het nummer dan op poort 2 (wat wel een beetje gek is).

Hou het even in de gaten en mocht er toch iets misgaan, duik ik er in.

Reputatie 7
Badge +21

Werd bij de Experia Box v9 ook al Phone 2 gebruikt? Misschien in het verleden omgezet i.v.m. een defecte poort 1?

We maakten een foto van de plaats van de oorspronkelijke kabels in de box V9 en inderdaad daar zat hij ook al in poort 2.

Bedankt voor alle hulp en de snelle levering van een nieuwe box

Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, stel ze gerust.