Beantwoord

Experia Box werkt niet goed

  • 18 December 2020
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Badge

:frowning2: probeer het ook al sinds gisteren 11:00 uur,experia v9 box functie werkt niet meer volgens de doorloop programma van kpn , monteur pas volgende week beschikbaar ( duurt veel te lang) HELP !!!


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door piposan 18 December 2020, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge

Gehele dag bezig om kpn te contacten experia v9 valt al weken uit nu helemaal geen WiFi en vaste telefoon meer diverse malen gereset etc zonder resultaat (wordt naar online link geadviseerd gaat dus niet zonder WiFi ) schandalig dat er geen direct contact mogelijk is diverse uren in de wacht gestaan HELP !!!!!

 

Admin: berichten uit ander topic samengevoegd met deze

Badge

Gehele dag bezig om kpn te contacten experia v9 valt al weken uit nu helemaal geen WiFi en vaste telefoon meer diverse malen gereset etc zonder resultaat (wordt naar online link geadviseerd gaat dus niet zonder WiFi ) schandalig dat er geen direct contact mogelijk is diverse uren in de wacht gestaan HELP !!!!!

Contact met helpdesk geweest,krijg nieuwe modem morgen Thnx

Badge

Eindelijk contact met de helpdesk gekregen, wordt een nieuwe modem toegestuurd morgen (hopelijk geen kosten aan verbonden) Thnx KPN 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @piposan, welkom! Goed om te horen dat je contact hebt gehad en dat er een nieuwe Experia Box onderweg is. Geen zorgen, nieuw modem is gratis. Je moet alleen wel het defecte exemplaar inleveren als je de nieuwe ophaalt. Daar krijg je via sms en eventueel e-mail informatie over.

Badge

Alles werkt weer met nieuwe Box 12 :smile: