Vraag

Experia v10 blokkeert website en mail

  • 19 February 2019
  • 14 reacties
  • 437 keer bekeken

Wij hebben sinds kort een experia v10 maar nu kunnen we niet meer naar onze eigen website en daar ook geen zakelijke mail meer van binnen halen.
Wat te doen, help

14 reacties

Hallo @Mirjam B ,
Wordt die e-mail en website op jullie eigen servers gehost thuis/kantoor, dus achter het modem of bij een 3e partij elders, dus voor het modem op het internet?
Hij wordt gehost bij een ander bedrijf, dus voor de modem
Reputatie 7
Bij welke organisatie heb je de zakelijke mail ondergebracht?
Wat is de url van jullie website? ... als je die hier met ons wil delen.
www.twentrade.nl
Reputatie 7
Die site is van hieruit zonder problemen te benaderen.
Van hieruit ook.☺️
Dat weet ik. Want als ik de WiFi op mijn telefoon uitzet, kan ik hem ook openen. Maar zet ik de WiFi aan, dan kan ik de website niet openen en haalt mijn telefoon ook niet de mail op van Twentrade. Dus het ligt aan de experia, dacht ik zo. Verder heb ik er ook geen verstand van
Reputatie 7
Blijkbaar heb je jouw website en email bij Vipro Services B.V. ondergebracht.

Dus het ligt aan de experia, dacht ik zo.
Ik denk eerder dat het aan de DNS server ligt of de routering.
Blijkbaar heb je jouw website en email bij Vipro Services B.V. ondergebracht.


Zou best kunnen, ik zou het niet weten.
Hoe kan ik dat oplossen dat met die DNS.
Reputatie 7
Hoe kan ik dat oplossen dat met die DNS.
Welk Experia Box heb je?

Hoe kan ik dat oplossen dat met die DNS.Welk Experia Box heb je?

Hallo @wjb , de V10, zie start topic.
Reputatie 7
Login op de Experia Box op http://192.168.2.254 en ga naar de DHCP instellingen.
Zet ISP DNS eens uit en vul de DNS server met IP adres 1.1.1.1
Kijk of je dan wel jouw site kunt benaderen.
Hartstikke bedankt voor jullie hulp! Hij doet het weer. Heb er verder niets aan gedaan en hij doet het nu. Thanks!
Wjb hij doet het nu weer niet.
Ik heb nu 1.1.1.1. ingevuld bij de primaire DNS.
En dat helpt ook niet.

Reageer