Beantwoord

Experia V10A Username kan ik niet invullen. Wachtwoord werkt niet

  • 25 June 2021
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1

De username kan ik niet invullen. Er staat in lichtgrijs ADMIN, maar dit is niet te veranderen. Alleen het wachtwoord invullen geeft bericht dat 1 van de 2 niet juist is.

 

icon

Beste antwoord door MBteL. 25 June 2021, 17:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dus is de invoer van het wachtwoord fout. Kijk even goed naar de 0 of O, de eerste is een nul. Daarnaast is er een verschil in de haakjes ( of { of [ En als laatste kan het zijn dat de letter L lijkt op het | pipe teken.

 

Zet het wachtwoord eerst in kladblok voor je het overneemt in het modem, zo zie je waar je eventueel een fout maakt

Reputatie 7
Badge +24

De username kan ik niet invullen. Er staat in lichtgrijs ADMIN, maar dit is niet te veranderen. Alleen het wachtwoord invullen geeft bericht dat 1 van de 2 niet juist is.

In wat zou je ADMIN willen veranderen dan? Er staat geen username op de box. Alleen een Admin password. 

 

Reputatie 1

Ik heb het modem gereset. Maar het blijft niet mogelijk om het wachtwoord in te voeren.

 

Reputatie 7
Badge +24

Je gebruikt toch wel het Admin password en niet de Wireless Key? 

Bij resetten hou je het resetknopje toch wel ongeveer 15 seconden vast met een paperclip? 

Reputatie 1

Na de reset was alleen het wachtwoord achterop het modem voldoende.  Er wordt gevraagd een nieuw wachtwoord aan te vragen, dus waarschijnlijk was dat al eens eerder gebeurd. Op deze experia V 10A hoeft dus GEEN USERNAME ingevuld te worden. Dit in tegenstelling tot wat ik hier ergens op het forum heb gelezen.

Met vriendelijke groet,

M.B. te L.

Reputatie 1

Expert, bedankt voor je hulp.