Vraag

Experia V9 Rood lampje internet

  • 2 April 2021
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Sinds gisteren zou de verhuizing geregeld zijn in ons nieuwbouw huis maar tot op heden nog steeds een rood internet lampje. Gisterenmorgen om 8.00 heeft een monteur van Volker & Wessel het glasvezel kastje gemonteerd en na doormeten zou alles volgens hem moeten werken. 

 

mvg,

Dennis


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Dennis Peterse! Vervelend om te horen dat het niet werkt. Laten we snel kijken wat we kunnen doen om het voor je op te lossen. Zou je kunnen kijken of er een glasvezelkabel gaat van de FTU naar de rode poort “WAN” in het modem? Zou je ook voor de zekerheid nog een reset van het modem kunnen doen zoals aangegeven bij stap 2? Mochten deze stappen er niet voor zorgen dat het werkt zou je in dat geval je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Gezien het gaat om een verhuizing zou ik je ook willen vragen je klantnummer te vermelden voor de zekerheid. Ik hoor graag van je! :relaxed:

Beste @Bram_ , Inmiddels kreeg ik een mail van KPN Wholesale dat dinsdag een monteur langskomt want internet blijft het nog steeds niet doen. Ze gaan naar de aansluiting kijken. 

 

Bedankt voor je bericht in ieder geval en heb me profiel bijgewerkt. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Dennis Peterse ik kan niks versnellen aan de acties die via de telefoon zijn gedaan. Wel heb ik een aanvraag gedaan voor een Direct Online Bundel. Hiermee kan je dan straks in ieder geval internet gebruiken en televisie kijken via Digitenne. Details over de zending heb ik je via een privébericht gestuurd. Je hebt dit als het goed is ook op het bij ons bekende mobiele nummer ontvangen via een SMS.