Beantwoord

Experia WiFi bestellen lukt niet

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

L.s.

ik heb de wifi tuner gebruikt om hopelijk een slechte wifi-ontvangst op te lossen..

Ik kreeg te zien dat ik 2 gratis Esperia wifi’s mag bestellen.. nu wordt er gevraagd om mijn portable telefoonnummer… maar ik heb geen portable telefoon .. hoe moet dit nu ?

met vriendelijke groet,

Frans

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 April 2020, 11:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Boze_klant 
Heb je geen 06 nummer?
Bestaan die mensen nog? :sunglasses:
Dan geef je toch je vaste nummer op?
Bel anders even met 0800 0402 of chat (beide tussen 09:00 en 22:00 uur) via de LiveChat functie

Ik sta voor een raadsel hoe de woorden ‘boze klant’ boven mijn bericht zijn gekomen.. niet mijn woorden en zeker niet mijn intentie

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen! Welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, je hebt die naam niet zelf gekozen? Dat is vreemd! Het is nu in ieder geval gewijzigd zie ik, want je bent nu anoniem (anonymous). Mijn vraag allereerst is, is het inmiddels al gelukt om de Experia WiFi's aan te vragen? Heb je hierover telefonisch contact met ons gehad, of heb je een 06-nummer van een familielid gebruikt? Het nummer wordt in principe alleen gebruikt om aan te geven dat het pakket onderweg is en/of waar je hem kan afhalen (indien bij een service punt geleverd). 

Kan ik hier nog wat voor je in betekenen? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb helaas geen reactie meer gezien. Is jouw probleem inmiddels opgelost?

Reageer