Beantwoord

Experia WiFi versterkers WPS knippert rood.

  • 12 February 2021
  • 2 reacties
  • 1414 keer bekeken

Hoi, 

Ik heb 2 Experia WiFi versterkers aangesloten op mijn Experia box 12. in het modem kan ik zien dat ze aangesloten zijn via Ethernet, dus ze zijn juist aangesloten. zodra ik de WPS knop 5 seconden ingedrukt houd om deze te activeren, gaan op beide versterkers de WPS lichtjes ROOD knipperen.
Ik kan hier niets over vinden, en weet dus ook niet hoe ik dit op moet lossen.. help?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 17 February 2021, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @TheDooms, bedankt voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Als het WPS lampje rood gaat knipperen, dan is het niet gelukt om een verbinding te maken via de WPS. Zou je de Experia Wifi punten kunnen resetten door het resetknopje voor 5 seconden ingedrukt te houden? Daarna kun je opnieuw proberen om verbinding te maken. Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!