Vraag

Experiabox herstart zichzelf met downloaden

  • 19 December 2020
  • 5 reacties
  • 33 keer bekeken

Badge

Hallo ik heb al sinds jaar en dag een experiabox en na een lange tijd er geen last meer van te hebben reset de modem zichzelf nu weer als ik iets probeer te downloaden. de vorige keer dat dit voor kwam (jaren terug) heb ik mijn downloadsnelheid begrenst, en daar ik helemaal niets aan veranderd. maar als ik nu weer iets probeer binnen te halen klapt hij er uit en start hij opnieuw.

ligt dit aan mijn box?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je? en wat heb je er allemaal op aangesloten?

Badge

Welke experiabox heb je? en wat heb je er allemaal op aangesloten?

de V8, en op dit moment 1 laptop en 1 telefoon via de wifi, verder zijn alle andere apparaten uitgeschakeld

Reputatie 7
Badge +24

Hi Peter, welkom hier. 

Dit is inderdaad best vreemd. De Experiabox gaat dus helemaal uit? Alle lampjes ook? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Badge

Hi Peter, welkom hier. 

Dit is inderdaad best vreemd. De Experiabox gaat dus helemaal uit? Alle lampjes ook? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

De box reageert alsof je hem handmatig uit en aan zet. je hoort een tik. dan gaan alle lampjes uit. 2 seconden later start hij weer op en duurt het ff voor alles werkt (net zoals een handmatige reset) en werkt het vaak weer. tenzij je de download aan laat, dan gebeurt het meestal na een korte tijd weer.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, bedankt voor je gegevens.

Zou je je modem ook helemaal willen resetten? Dit doe je door het resetknopje met een tandenstoker ingedrukt te houden tot de lampjes uit gaan, 5 seconden moet voldoende zijn.Â