Experiabox V10, gasten account en Super Wifi

  • 20 March 2020
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

Beste lezer

Ik heb een Experiabox V10 waarop een gastenaccount was geactiveerd.

Omdat ik in een buitengebied woon zonder glasvezel, heb ik vorig een 4G Snel Internet modem aangesloten. Daarmee was meteen mijn gasten-account niet meer bruikbaar.

Jammer, maar gelukkig wel een grote verbetering van de internet snelheid. 

Probleem werd door KPN erkend maar tot nu toe werd kennelijk geen oplossing gevonden.

Nu heb ik SUPER WIFI aangesloten en tot mijn verbazing (maar ik ben geen kenner) heb ik nu ineens mijn gasten-account weer terug. Ik lees hierover niets in de aangeboden informatie.

Mijn vraag is nu: hebben meer gebruikers deze ervaring en is het gasten netwerk stabiel zodat ik het mijn gasten aan kan bieden als stabiele verbinding?

Ik hoor graag.

Met vriendelijke groet van Ed


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ed K, dat klinkt positief. Het gastennetwerk is dus weer terug., die wordt door de Super WiFi opgepakt vanuit het modem.  Heb je deze zelf het gastenaccount al getest? Haal je er een goede verbinding mee? Ik denk dat je op die manier er het beste achterkomt. 

Reputatie 1

Beste Bart

Ik heb mijn item stom genoeg  keer geplaatst, ook met 2 trefwoorden ipv 3.

Misschien vind je dan ook de reactie van de moderator en mijn reactie daar weer op.

Nee hoor, gastenaccount is nog steeds instabiel met de V10 en Super Wifi.

Jaren geleden zou KPN al een software update uitvoeren op de V10 om dit gebrek te verhelpen.

Maar KPN weet nu van niets, heeft dus nog steeds geen actie ondernomen en je begrijpt (haha): nu

met de Corona crisis……….

Ik ben verder best tevreden met KPN maar hier laat KPN de klanten beslist in de steek.

Groet van Ed

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het inderdaad. Zullen we het maar door Maja verder laten oppakken. Jullie zijn al een stuk verder dan wij hier zijn. Zij zal je verder helpen. 

Reputatie 1

prima !!