Beantwoord

Experiabox v10 Wifinaam en wachtwoord achterhalen?

  • 29 May 2020
  • 6 reacties
  • 3120 keer bekeken

Hallo ik heb laatst een experiabox v10 laten plaatsen door een kpn monteur deze heeft naar mijn mening een standaard wachtwoord en gebruikersnaam geïnstalleerd. Nu ben ik deze kwijt heeft iemand een idee wat deze kunnen zijn of hoe ik een ander wachtwoord kan maken zonder terug te hoeven gaan naar de fabrieksinstellingen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid vraag

icon

Beste antwoord door Chrizziey 29 May 2020, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @tokkert,

Dat schrijven ze meestal op een briefje, maar je kan ook zelf je wachtwoord aanpassen met de servicetool. Dan kun je zelf weer inloggen in je modem met je eigen wachtwoord. 

Hallo Chris,

Bedankt voor de tip maar hoe lig ik vervolgens in op mijn modem? Als ik naar mijn modem ga 192.168.2.254 krijg ik een gebruikersnaam admin en daar hoort dan weer een ander wachtwoord bij/

Reputatie 7
Badge +24

Bij een v10 zonder a moet je de eerste keer inloggen zonder wachtwoord. Als dat niet lukt, dan zit er maar 1 ding op: resetten.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @tokkert 
Het beste kun je via deze servicetool je modem resetten. Ik zie namelijk dat ik in mijn startbericht de verkeerde servicetool heb gestuurd.  Het wachtwoord wat door monteur gestuurd is zal dan worden gewist. Je logt daarna dan in zonder wachtwoord. 
 

mijn box werkt wel,  maar wifi niet.

Reputatie 7

Hallo @ronald 60 diem, heel vervelend dat je wifi niet werkt. Met wat meer informatie kunnen we je verder helpen. Wat heb je al gedaan om het probleem te verhelpen? Welke modem heb je? Welke lampjes branden er? Doet bedraad internet het wel etc. We horen graag van je :)