Beantwoord

Experiabox V10A

  • 10 December 2020
  • 11 reacties
  • 145 keer bekeken

Beste allen,

mijn Experiabox V10a valt dagelijks op de gekste momenten uit om zichzelf daarna te herstarten - springt op rood, knippert enige tijd blauw en komt daarna weer in de lucht - vaste telefoon en alles weg en erg lastig als je net iets op internet doet zoals vergaderen - en nu ?? 

icon

Beste antwoord door Jan C. 19 December 2020, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo Jan C. ,

Daar zit niemand op te wachten. Welke versie firmware heeft de Experia Box v10A ?

Als het vaak voorkomt kun je beter de servicedesk bellen 0800-0402.

Als je hier je profiel hebt ingevuld duurt het het ca. 4 dagen voor reactie.

Groet,

Bart

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier @Jan C., Fijn dat je ons gevonden hebt. Het wegvallen van diensten zou zeker niet moeten gebeuren. Heb je de Experiabox al eens aan paar minuten stroomloos gemaakt of een harde reset gegeven? Je kunt het modem resetten door het gaatje achterop het modem, ingedrukt te houden totdat het modem uitvalt. 

Het duurt hierna 15 minuten voordat het modem helemaal opgestart is. Ik type het even uit, want onze site ligt volgens mij even plat:sweat_smile:

Mocht dit niet baten, dan kijk ik graag even met je mee. Kun je je gegevens alvast invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Beste Lisa, een medewerker van de helpdesk 0800-0402 heeft om ca. 17.30 uur een harde reset uitgevoerd- wachtwoord opnieuw ingesteld e.d. - ik belde met de vaste telefoon dus ineens was het gesprek verbroken door zijn ingrijpen - kijk het een dagje aan - dank voor de reactie

Oh ja, daarna kon ik door grote drukte 0800-0402 helaas niet meer bereiken om terug te koppelen

Reputatie 7
Badge +17

Aii.. irritant zeg! Helemaal goed. Laat het vooral even weten als wij met je mee kunnen kijken. We denken immers graag met je mee.:blush: Fijne avond
 

Reputatie 7
Badge +30

Hoe is het nu, @Jan C.? Gedraagt de Experia Box zich weer zoals het hoort, of heb je nog steeds dat hij uitvalt?

Dank voor de interesse - Tot nu toe blijft hij overdag in de lucht - 's-avonds en 's-nachts heb ik nog niet gelogd - we zien het nog even aan dus

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het overdag nu in ieder geval goed werkt. Mochten de problemen terugkeren, laat het dan gerust weten. We helpen je graag verder.

Weer terug bij af - vandaag rond 17.25 uur weer een spontane herstart van de v10A - wordt er wel een beetje moe van nu

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat meen je niet:zipper_mouth:. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende! 

Beste Lisa,

het is intussen opgelost - na nogmaals contact met 0800-0402 en testen van de modem-router gisteren de Experiabox omgeruild voor een nieuwe - lijkt tot nu toe storingsvrij te verlopen - dank voor het meedenken - deze vraag / klacht kan dus denk ik afgesloten worden.