Beantwoord

Experiabox v10a na reset oranje

  • 8 March 2021
  • 9 reacties
  • 2402 keer bekeken

Hi allemaal!

 

Ik ben recent verhuisd en hier is ook meteen glasvezel doorgetrokken naar mijn woning. De monteur gaf aan dat er een storing op de “lijn” was te zien. KPN zou contact opnemen maar dit is niet gebeurd. Nu heb ik wél bericht gekregen dat er verbinding is en dat ik de modem kon installeren (via sms). 
 

ik heb meermaals geprobeerd de modem te installeren. De rode kabel in de WAN port, zonder stroom op de experiabox v10a en dan ca. Half uurtje wachten: geen resultaat. Resetten, na reset brand een oranje lampje. 
 

wat kan ik nog meer doen? Ik heb de box al 2 maal mee verhuisd en ben goed op de hoogte van de werking. Is dit een klusje waar een monteur alsnog voor moet langskomen?

 

Ik heb al telefonisch contact gehad met de klantenservice, zij gaf ook aan te zien dat de verbinding actief is. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 March 2021, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @rebecca.wo99. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van Internet/TV op het nieuwe adres. Heb je jouw ExperiaBox op deze manier aangesloten? Wij kijken het graag verder voor je na. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, hoor ik graag van je. 

Ja dat heb ik gedaan! @Vikash heb ‘m ook weer gereset maar krijg nog steeds oranje lampjes. Heb mijn profiel geüpdatet. 

Mocht ik nog kunnen helpen, hoor ik graag van je. 

Ik heb zojuist mijn profiel geüpdatet, helaas werkt de verbinding nog niet. Heb nog steeds een oranje lampje

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @rebecca.wo99. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen gebruik hebt kunnen maken van Internet/TV op het nieuwe adres. Heb je jouw ExperiaBox op deze manier aangesloten? Wij kijken het graag verder voor je na. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!

 

Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt. Heb je het glasvezelaansluitpunt al voor minimaal 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt, dan kunnen we het beste een monteur langs sturen om dit verder uit te zoeken. Het makkelijkste is om daarvoor gratis te bellen met onze klantenservice (0800 0402). Dan kan je aangeven wanneer het jou goed uitkomt en kan er gelijk gekeken worden of dat mogelijk is. 

Hoi @rebecca.wo99 Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt. Heb je het glasvezelaansluitpunt al voor minimaal 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt, dan kunnen we het beste een monteur langs sturen om dit verder uit te zoeken. Het makkelijkste is om daarvoor gratis te bellen met onze klantenservice (0800 0402). Dan kan je aangeven wanneer het jou goed uitkomt en kan er gelijk gekeken worden of dat mogelijk is. 

Hi @Vikash, thanks voor de reactie. Doe ik dit door de kabeltjes uit het punt te halen of is hier een andere werkwijze voor? Dan ga ik dat nog even proberen.

 

goed om te weten! 

Badge +19

Gewoon even de stekker van het glasvezelkastje uit het stopcontact halen.

Uiteindelijk opgelost! Was dus echt een fout met de kabel die in de straat gefixt moest worden, na over en weer een hoop gebeld zijn er gister monteurs langs geweest. Wifi werkt top nu. Thanks!

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat het probleem uiteindelijk toch nog verholpen is. :blush:  

Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!