Het volgende probleem doet zich voor met mijn experiabox v10a: 1)Vast bellen verbinding komt niet tot stand zowel uitgaande als inkomende gesprekken zijn niet mogelijk. Na herstart box blijft de verbinding ongeveer 20 a 30 minuten in stand en valt daarna weg. 2) Blauwe lampje Wifi knippert op de box. 3) TV beeld hapert op de twee decoders.
Dit gebeurt zowel via verbinding middels devolo adapters als rechtstreeks bedraad.
De verbinding komt binnen via glasvezel.
Eerste twee weken van abonnement (vanaf 17 juni 2019) geen problemen met WIFI en TV. Daarna alleen maar ellende. Al diverse keren contact gehad met klantenservice. Elke keer weer box resetten. Maar dit helpt niet. Ik wordt er een beetje moedeloos van. En krijg niet geleverd waarvoor ik betaal. Krijg ook als antwoordt signaal is goed. Maar wat nu als de experiabox niet goed is. Lees veel klachten over deze box. Bij XS4ALL nooit geen problemen gehad.
Beantwoord
Experiabox v10a problemen
Beste antwoord door Erwin van KPN
Leuk je even gesproken te hebben! Ondanks alle inspanningen blijft die telefonie een issue. We zijn samen het stappenplan doorlopen en hebben een monteur ingeboekt voor maandag morgen . Ik hoop dat er dan een einde komt aan alle storingen. Ik lees graag hoe het afloopt en help je uiteraard verder als het issue blijft bestaan! Fijn weekend.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.