Beantwoord

Experiabox V8 defect

  • 21 December 2020
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Goede morgen

Bij de experiabox V8 branden alle lampjes continue. Reseeten etc niets helpt om m weer aan de gang te krijgen. Alle probleemoplossers doorlopen.

Heeft geen zin om een monteur te laten komen want de lijn is goed.

Hoe krijg ik een nieuwe Experia box

 

Groet

Nico

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 22 December 2020, 08:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @NicoWe! Wat is er defect aan de V8?

Dag Lisa,

De Experia box doet het niet meer. Alle lampjes branden continue. Geen telefoon signaal, geen wifi en ook geen signaal via kabel naar laptop.

Resetten (zowel stekker eruit en erin als resetten met knopje aan de achterkant geeft geen resultaat.

Alle storings stappen via de website KPN doorlopen maar geven geen resultaat. De lijn is goed volgens de check via de website KPN.

Resetten via KPN lukt ook niet.

De box is dus helemaal “dood”.

Ik kan wel een monteur laten komen maar volgens mij is alleen maar een nieuwe experiabox nodig. Die kan ik zelf wel installeren. Trouwens de monteur laten komen duurt een week, wel erg lang. Dus de vraag is: Kan KPN zo’n experiabox opsturen?

Gr

Nico

 

Reputatie 7
Badge +17

Oh joh! Wel gek dat de lampjes blijven branden. Als hij helemaal niet meer functioneert, mag je hem wel van het stroom halen. Ik ga proberen het modem zo snel mogelijk voor je om te wisselen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  Met het postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je IBAN nummer kunnen we je snel helpen. 

 

Dag Lisa,

Ik heb het profiel aangevuld.

Even opletten graag: Op het adres waar het modem is geplaatst zijn niet altijd mensen aanwezig.

Graag even een belletje vooraf om te overleggen hoe verder aan te pakken

Groet

Nico Wesselingh

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Nico, ik kan me voorstellen dat het handiger dit is even telefonisch te bespreken. Daarvoor kun je wel het beste even telefonisch contact met ons opnemen op 0800-0402 op een moment dat jou uit komt. Ik zie vanaf hier direct dat je experiabox defect is en we deze zullen moeten vervangen. Een telefonische collega zal diezelfde conclusie trekken. Hij of zij kan dan met jou een servicepunt in de buurt kiezen die voor jou handig is waar de experiabox dan heen kan.

Dag Thomas,

Vorige week dinsdag gelijk gebeld en afgesproken dat er een nieuwe box opgestuurd zou worden.

Ik zou bericht krijgen als die onderweg was. Maar tot nu toe niets meer gehoord. Is inmiddels een week geleden. Weliswaar met kerst ertussen maar wel 4 werkdagen verder en nog geen bericht dat een nieuwe box onderweg is. In de tussentijd moeten we ons behelpen met GSM data bundel voor internet.

Kan jij iets betekenen voor me? ik zou graag weten wanneer er een nieuwe box hier geleverd wordt. Weer bellen met call center weer in de wacht en dan iemand die het zal nakijken, daar heb ik niet veel zin in.

Groet

Nico

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het verzoek inderdaad staan. Ik stuur je een privébericht!