Beantwoord

Experiabox V8 omruilen voor V10

  • 8 August 2020
  • 5 reacties
  • 998 keer bekeken

Beste mensen.

Ik ben sinds 5 jaar klant bij Telfort (nu KPN) met nog steeds dezelfde EBox V8. Volgens de KPN meting internetsnelheid kom ik normaal niet boven 38Mb down / 11Mb up, terwijl op deze locatie de snelheid toch (max) zo’n 60% hoger zou moeten kunnen. Ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat mijn WiFi uitvalt. 

Is het mogelijk om te ruilen naar de nieuwste versie? De economische (en technische?) levensduur is wel bereikt, toch?

Groet, Koos van Beeck

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 August 2020, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Koos van Beeck , de thuisabo's vallen nog steeds onder Telfort, dus eigenlijk zou je je vraag daar kunnen stellen.

Een modem wordt alleen vervangen als deze defect is of niet meer aan de technische eisen van de provider voldoet.

Hoe heb je de snelheid gemeten, met 1 computer rechtstreeks bekabeld aan het modem aangesloten en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Via onderstaande link kun je zien wat er technisch op jouw adres haalbaar is en of er binnen 2 maanden na nu updates te verwachten zijn, wil je dan s.v.p. een schermdump binnen dit topic plaatsen, dan kunnen we even meekijken.

Welke abo-snelheid heb je bij Telfort? 50/5 of 100/5?

De snelheid bij een xDSL-verbinding is altijd TOT, dus de maximale snelheid behaal je in de regel pas als je naast de centrale (kast) woont, hoe verder je er vanaf woont hoe lager de snelheid:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

@Koos van Beeck 

als je over stapt naar kpn word je nieuwe klant van kpn

dan krijg je ook de nieuwste apparatuur

je raakt wel je email kwijt en sommige voordelen dus doe een goede vergelijking of het rendabel is

zie dit topic

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/overstappen-van-telfort-naar-kpn-voor-korting-488846

van +/- 6 maand geleden

Hallo JanD. Vanwege drukte op het werk kom ik er rond het weekeinde op terug. Dank je.

Beste mensen. Dank voor de reacties, ik laat de situatie even zoals het is.

Prima, Koos. Mocht je ooit andere vragen hebben, stel ze gerust.