Beantwoord

Experiabox v8 valt geregeld uit

  • 11 May 2020
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

De experiabox valt regelmatig uit oftewel hij geeft geen internet door zodat ik geen internet, wifi en tv meer heb. soms moet ik tot wel 3 x in de week resetten en dan doet ie het weer voor een paar dagen en dan weer hetzelfde verhaal. Het begint me nu we te irriteren en het ergste was vorige week toen mijn zoon school examen had via de laptop en het internet/ wifi wegviel.

Is er een mogenlijkheid om een andere experiabox te krijgen?

 

Graag hoor ik van u

icon

Beste antwoord door Will69 24 May 2020, 23:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Will, welkom op het forum. 

Dat is inderdaad een zeer slechte timing. Het goede nieuws is dat ik geen rare dingen in de verbinding zelf zie, dan lijkt me het omruilen van de modem de volgende stap. Dit zal plaatsvinden bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Heb je een voorkeur? 

Ik hoor graag van je. 

 

Reputatie 1

Graag bij de JN shop, Zeswegenlaan 278

Reputatie 7
Badge +24

Bij deze gedaan. Maandag na 15 uur zal het pakketje voor je klaarliggen dan. Neem de oude modem mee in een doosje samen met een geldig ID-bewijs. 

Laat je nog even weten of dit de oplossing is? 

Reputatie 1

Dank u , dat zal ik doen

Reputatie 7
Badge +24

Will, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Reputatie 1

Beste Alex,

Ik had even gewacht met antwoorden om te zien hoe het met de nieuwe experia box gaat.

Ik kan je zeggen dat ik zeer tevreden ben ik heb geen onderbreking meer gehad, hij is niet uitgevallen dus ik ben weer een blije klant, en daar bedank ik jou voor.

Heel erg bedankt.

 

Groetjes, Will

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te horen Will, en uiteraard graag gedaan. :)