Beantwoord

Experiabox V9 en KPN superwifi

  • 17 February 2020
  • 4 reacties
  • 748 keer bekeken

Hallo,

Ik heb glasvezel en een sneller internet 200/200 abonnement. Ik woon in een eengezinswoning en op de etages versterk ik de wifi met homeplugs van TP-link. Beneden haal ik volgens de wifi speedtest van KPN een snelheid van zo 43. Op de etages is de snelheid lager, en is het niet altijd even stabiel.

Ik dacht dus aan KPN superwifi. Is mijn Experiabox V9 hier niet te ouderwets voor?

Martin 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 20 February 2020, 17:16

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

De v9 is nog een prima modem.  Je kunt de super Wi-Fi bestellen en bevalt het niet stuur je ze weer terug. Overigens gaat er natuurlijk niks boven bekabelde accespoints. 

Reputatie 7
Badge +24

Hier ook de SuperWifi's aan de V9, werkt prima.

 

Reputatie 7
Badge +24

Wil je boven echt goed wifi, leg dan een kabel naar boven en sluit de tweede versterker bekabeld aan.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @1963IIA en welkom op het forum! Ik zie dat je al een aantal goede antwoorden hebt gekregen op je vraag. :smile:  Je kunt de SuperWifi inderdaad altijd online bestellen. Mochten ze niet voor verbetering zorgen, dan zijn in dit topic nog een hoop tips te vinden waarmee je de wifi via de SuperWifi kunt verbeteren. Mocht dit niet werken, dan heb je altijd 14 dagen bedenktijd waarin je de apparatuur kunt retourneren. Op deze pagina kun je de retourinstructies vinden. 

Reageer