Beantwoord

Experiabox V9 Samsung A41 kunnen niet met elkaar verbinden

  • 7 March 2021
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemorgen ,

Ik kan mijn Samsung A41 niet meer aanmelden bij wifi sinds een paar dagen 

Afgelopen vrijdag hadden we helemaal geen internet meer na enkele  keren opnieuw opstarten en hulp van kpn hadden we weer internet alleen niet op een samsung A41 deze al enkele keren opnieuw opgestart maar niets helpt 

Hij geeft aan dat hij de verbinding niet kan verifiëren wie kan mij helpen

icon

Beste antwoord door Nick83 7 March 2021, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u inloggen op de Experiabox? 

http://192.168.2.254

En checken of de WPA Encryption niet op TKIP+AES staat? Wat dus op deze schermafdruk wel zo is…

TKIP moet weg. Is hopeloos verouderd en onveilig. 

En zet Security Type op WPA2-PSK.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Arjan Sch, welkom hier op het forum! :blush:

Heeft de tip van @Nick83 geholpen om je Samsung te laten verbinden met de Experia Box V9? Ik ben heel benieuwd!

Reputatie 7
Badge +10

@Arjan Sch Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Goedemiddag

 

Het heeft niet geholpen de ene dag werkt internet goed de andere dag duurt het heel lang voor er verbinding is tussen de telefoon en wifi ik heb intussen begrepen dat samsung en kpn geen goede relatie hebben met wifi misschien  de router een keer vervangen indien dit mogelijk is  

met vriendelijke groet,

Arjan