Beantwoord

Experiabox verzonden, geen track en trace

  • 13 August 2020
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Goedemiddag,

gisteren heb ik een berichtje gehad dat er een nieuwe experiabox verzonden zou zijn en dat ik die vandaag af kon halen na 14:30. Ik heb echter geen sms of track and tracé gekregen. Hoe kan ik nu nagaan of deze verstuurd is en wanneer hij aankomt? Wil snel weer internet in verband met studie. 
vr gr Karin

icon

Beste antwoord door soundwork 13 August 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Goedemiddag,

gisteren heb ik een berichtje gehad dat er een nieuwe experiabox verzonden zou zijn en dat ik die vandaag af kon halen na 14:30. Ik heb echter geen sms of track and tracé gekregen. Hoe kan ik nu nagaan of deze verstuurd is en wanneer hij aankomt? Wil snel weer internet in verband met studie. 
vr gr Karin


Ik denk dat het sneller is om te bellen met KPN, 0800-0402…

Het duurt wel even voordat op dit forum iemand van KPN je bericht beantwoord.

Heb je trouwens via je mobiele telefoon al ingelogd op Mijn KPN of de Mijn KPN app? Daar wordt als het goed is alle correspondentie ook in geplaatst en zou ook een track en trace moeten staan van het verzendbericht.

Bedankt voor de tip. Ik kan nergens in de correspondentie een track en tracé vinden. Ik bel wel even. 

Reputatie 4
Badge +3

Bedankt voor de tip. Ik kan nergens in de correspondentie een track en tracé vinden. Ik bel wel even. 


En? Al iets wijzer via KPN telefonische klantenservice?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Karin123, welkom! Ik zie dat je inmiddels gebeld hebt. Is er nu alsnog een Experia Box naar je onderweg? Je hebt nu wel een track en trace gekregen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.

@Marcia_ ja ik heb inmiddels een sms ontvangen. 
@soundwork bedankt voor de tip. Is inderdaad gelukt. Er wordt er weer eentje verzonden. Hopelijk komt deze aan.Â