Beantwoord

Expireabox v8 issue met wifi

  • 6 November 2019
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Beste,

Is het mogelijke om een experiabox v8 in te ruilen voor een nieuwe model? We hebben ook wat problemen met het wifi signaal. De wifi versterkers verhelpen het probleem niet.

 

Mvg.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 7 November 2019, 15:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Jordis1503 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je wifi niet goed werkt. Wat voor wifi versterkers heb jij? De zwarte (bedrade) modellen? Die nemen namelijk het wifi signaal van de v8 over. Als je dan dus nog slechte wifi ervaart kunnen we ons misschien beter focussen op  die versterkers. Uiteraard is dit voor mij speculatie. Ik wil graag meer van de storing weten. Alle info is welkom!

Hallo @Erwin_   we hebben de witte versterkers van kpn zelf maar die doen ook niet wat ze moeten doen. We hebben in de woonkamer slecht signaal.

 

Met vriendelijke groet,

Jord

Duidelijk!  Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Mijn voorlopig advies is om het volgende te doen. Koppel die witte versterkers los en zorg er voor dat de v8 het enige wifi punt is. Vervolgens kun je via deze link de wifi tool draaien.

Doorloop de stappen. De tool is zo ingericht dat er verschillende adviezen uit kunnen rollen. Als de kwaliteit van jouw wifi slecht is kan er zelfs uitrollen dat je (gratis) nieuwe versterkers, de zwarte variant, toegestuurd krijgt. Zou je dat voor mij kunnen doen?

Uiteraard ben ik benieuwd naar de uitkomst. 

 

Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.