Beantwoord

Extra kosten door bellen naar 1889,445

  • 3 March 2022
  • 7 reacties
  • 118 keer bekeken

Badge

Ik had geen internetverbinding en telefoon via kpn provider  , via de app kwam ik op telefoon nummer 1889,455 nr voor service uit , nu extra onkosten van €44 lichter omdat ik geen internet en telefoon had , kan Kpn hier echt niets aan doen ?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 7 March 2022, 14:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Dit is gewoon een belbedrijf. Die verdienen op deze manier hun geld.

Welke app heeft u gebruikt?

Badge

Via de kpn app kwam ik automatisch op dat nr uit .

Reputatie 7
Badge +24

Via de kpn app kwam ik automatisch op dat nr uit .

Dat kan volgens mij niet. Het nummer van KPN word nergens in de app genoemd voor zover ik weet. In contact komen met KPN is via de app niet mogelijk. Daar is de app niet voor bedoeld. Kunt u vertellen welke stappen u in de app gevolgd heeft? Misschien met schermafdrukken erbij?

Badge

Het is nogal ingewikkeld om telefonisch contact te krijgen met de service afdeling van kpn , ik drukte op de "button" contact en werd automatisch naar dat nummer gestuurd 

Reputatie 7
Badge +7

stond die button soms in een Google zoek scherm?

Badge

Volgens mij wel inderdaad,  ik werd min of meer doorgestuurd naar een iets andere omgeving, maar ik was al blij dat ik contact kreeg .

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Lubbert hauptwerkservice

Heel veel is online te regelen, of via MijnKPN en anders met onze verschillende servicetools en stappenplannen. Kom je er niet uit, dan zijn wij telefonisch gratis bereikbaar. Zonde dat je nu op een betaald servicenummer bent uitgekomen. We kunnen hier weinig tegen doen, precies om de reden die Nick83 al noemt :unamused:.

Weet in ieder geval dat onze klantenservice gratis te bereiken is:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Dan weet je dat voor een eventueel volgende keer!