Beantwoord

Extra mobiele data als compensatie bij storing

  • 4 March 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Op dit moment heb ik geen vast internet vanwege een defecte internetkabel. Dat kan wel meer dan een etmaal duren. Ik ben nu dus aangewezen op mijn mobiel en verbruik daardoor extra mobiele data. Ik verwacht dat KPN bij een dergelijke storing direct onbeperkt mobiele data aanbiedt aan getroffen klanten, die ook KPN mobiel hebben, voor de duur van de storing. Dus niet achteraf een dag van de rekening halen maar direct pro-actief faciliteren met een oplossing.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 March 2020, 21:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Uw verwachtingen zijn echt te hoog!! Als uw electriciteit uitvalt verwacht u dan dat uw energieleverancier kaarsen komt brengen?

Reputatie 7
Badge +30

Beste @WouterWS2, welkom en excuses voor de late reactie! Wat voor internetkabel is er kapot? Gaat dit worden hersteld? Ik zie geen melding van een storing op jouw adres en ook niet dat je contact met ons hebt gehad. We bieden bij storingen wel degelijk mobiel internet op gekoppelde mobiele abonnementen aan, maar ik zie dus op dit moment geen storing op jouw adres en kan dit daardoor nu ook niet voor je aanvragen.Â