Vraag

Extra onderzoek nodig om overstap van Tele2 naar KPN in orde te maken?

  • 17 March 2023
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik had een dag of twee geleden een overstap geplaatst van Tele2 naar KPN met een 200 mbit internetsnelheid abonnement voor thuis, alleen krijg ik nu net een mail dat er onderzoek nodig is, iemand enig idee naar wat? Bij het traceren van me pakket is het ook gewoon leeg! Ik zie wel dat er nu een Thuisabonnement is op MijnKPN.

 

Alvast bedankt.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ErdincZ ,

Zo te lezen moet er nog iets gebeuren om 200 Mbit/s bij jou mogelijk te maken. Dat hoeft op zich geen enorm probleem te zijn, maar waarschijnlijk zal een monteur iets moeten instellen. (Bv in een wijkkast.)

Hallo @ErdincZ ,

Zo te lezen moet er nog iets gebeuren om 200 Mbit/s bij jou mogelijk te maken. Dat hoeft op zich geen enorm probleem te zijn, maar waarschijnlijk zal een monteur iets moeten instellen. (Bv in een wijkkast.)

Aah oke dankjewel! Alleen is me einddatum van Tele2 nog wel 18 april, zal dit later kunnen worden als het misschien for some reason langer zal duren voor de monteur zodat ik niet zonder internet blijf?

Reputatie 7
Badge +28

Daar heb ik geen inzage in, maar 18 april duurt natuurlijk nog wel even. 

Wil je meer informatie? Bel dan met 0800-0402.  

Reputatie 7
Badge +24

Hi @ErdincZ, welkom hier. 

Wat Noordzee aangeeft klopt. Over de einddatum van Tele2, heb je gebruik gemaakt van de overstapservice zodat wij Tele2 voor je opzeggen? Dan wordt Tele2 pas afgesloten als wij de verbinding hebben overgenomen. 

Hi @ErdincZ, welkom hier. 

Wat Noordzee aangeeft klopt. Over de einddatum van Tele2, heb je gebruik gemaakt van de overstapservice zodat wij Tele2 voor je opzeggen? Dan wordt Tele2 pas afgesloten als wij de verbinding hebben overgenomen. 

Klopt, heb ik gedaan, ik had KPN gebeld en zeiden dat er iets was met me huisnummer? Het systeem kon me adres niet vinden omdat die een toevoeging moest hebben of zo iets en dat door dit alles de “er is een onderzoek nodig” mail kwam. Maar ze hebben mijn oude bestelling gister gestopt en ik heb na een uur weer een nieuwe gedaan, hopen dat het deze keer goed zal gaan 👍🏻