Beantwoord

extra superwifi punt brandt groen wel tv, maar geen stabiel internet

  • 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb begin dit jaar superwifi (schotels) aangeschaft. Het werkte prima maar sinds een week is het internet bij het 2e wifi punt erg onstabiel. Tv werkt wel maar bij internet krijg ik de melding "Kan IP adres niet vinden". Lampjes op de wifipunten zijn groen. Als ik b.v. met mijn mobiel naar het 1e wifi punt ga werkt internet wel weer.  Ik ben benieuwd hoe dit kan.

icon

Beste antwoord door Joep1965 24 November 2020, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Heb je de betreffende "schotel" al een keer gereset?

Ik heb hem wel al een paar keer uit- en aangezet. Ook de experiabox V10a uit en aangezet. Ik weet niet of dat hetzelfde is als resetten? Het gekke is dat de lampjes groen branden en dat de wifisterkte ook bij het 2e punt heel sterk is.  aar et Internet werkt op alle apparaten niet, of niet goed. 

Ik heb ook al wat gegoogeld en dan krijg je de opmerking dat het aan de instellingen van mijn mobiel ligt maar ook de laptop en de mobieltje van de kinderen werken niet goed meer.  Het kan toch niet dat dat van de één op de andere dag de instellingen van alle apparaten gewijzigd zijn o.i.d.

En interactieve tv werkt wel goed. En alles heeft maandenlang prima gewerkt.

Badge +19

Ik denk dat het echt aan de schotel ligt. Wellicht kan je em even aansluiten op de experiabox en het resetknopje indrukken.  Ik neem aan dat die er is.