Beantwoord

Facturen 2019 en begin 2020

  • 10 August 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik wil graag mijn facturen van eind 2019 en begin 2020 downloaden. Om precies te zijn: okt t/m dec. 2019 en jan t/m april 2020. Waar en hoe kan ik ze vinden. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 August 2020, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarieKO. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om deze facturen per e-mail te versturen. Gaat het om een internet en tv of een mobiel abonnement? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MarieKO. Welkom op het KPN Forum! Ik zal voor jou uitzoeken of het mogelijk is om deze facturen per e-mail te versturen. Gaat het om een internet en tv of een mobiel abonnement? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten in jouw KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw facturen hebt opgevraagd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan lees ik het graag.:relaxed: