Beantwoord

Facturen 2020 jan-juli opvragen

  • 21 June 2021
  • 8 reacties
  • 98 keer bekeken

Beste heer, mevrouw,
Zou ik de facturen van juli - dec 2020 ontvangen. Ik heb ze vanaf augustus 2020 teruggevonden, maar kunt u mij verder helpen aan deze facturen?
BvD!
Me vr groet,
Evelien Verkade

icon

Beste antwoord door RBxx 21 June 2021, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @evelien verkade 

Via MijnKPN kan je inderdaad alleen de facturen tot 12 maanden geleden bekijken.

Via de MijnKPN app voor Android zelfs tot 20 maanden geleden. Dat zou genoeg moeten zijn.

Als het niet lukt kan een moderator ze ook voor je opzoeken. Zet daarvoor alvast je pers. gegevens (privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN en jezelf.

Reactie van een moderator binnen 1-2 dagen.

Dank je wel!

Beste moderator, 
Zou ik de facturen van 2020 van jan-juli via jou mogen ontvangen?
Ik heb ze in de Apple-app opgezocht maar daar zie ik tot 12 maanden terug ook.
Je zou me erg helpen! 
BvD en et vr groet,
Evelien

PS gegevens zijn in mijn profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +21

Aha, dat is pech @evelien verkade , de Apple app loopt helaas achter in deze optie. 

Haha, idd. Nou ja, dan maar zo. Leest de moderator dit op deze manier? Of moet ik er nog iets anders voor doen? Dank je weer!

Reputatie 7
Badge +21

Jazeker, dit topic komt vanzelf aan de beurt en een moderator pakt het dan op. Als jij de gevraagde gegevens in je profiel gezet hebt komt het helemaal goed. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @evelien verkade, de door jouw gewenste facturen komen jouw kant op.

Super, dank je wel!!