Vraag

facturen inzien

  • 25 November 2020
  • 8 reacties
  • 121 keer bekeken

Goedendag,

 

Graag zou ik een kopie van de facturen van heel 2019 zien, kunnen jullie die toesturen?
zowel van Telfort thuis als mobiel en KPN thuis. 

Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groeten,

 

Wilko

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo KPN, graag reactie….??

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Wilko123456789, sorry dat mijn reactie even duurde! We hebben het heel druk en daardoor zijn we nu bij de topics van 25 november. Ik ga voor je aan de slag. Gaat het om het 06-nummer wat in je profiel staat? Wil je in je profiel ook het emailadres invullen waarnaar de facturen van de abonnementen mogen?

Hoi Job, 
Geen probleem verder, was benieuwd of het door gekomen was. 
06 klopt idd.
In mijn profiel zie ik al een email staan, die is in orde. 
Neem aan dat het in pdf gestuurd word? 
Alvast bedankt!

ik zie hier alleen de 2020 facturen van glasvezel en niet van de mobiel, hoe zijn die in te zien?

 

Reputatie 4
Badge +5

Top, ik ga er mee aan de slag na het versturen van dit bericht. Ik zie dat de oudste facturen die ik automatisch kan sturen uit mei 2019 komen van beide abonnementen. Weet dus dat je 5-2019 t/m 12-2019 van beide abonnementen in één mail krijgt. Over 1-2019 t/m 4-2019 moet ik ze handmatig downloaden, hiervan krijg je dus een tweede mail. Over de facturen van 2020 van je mobiele abonnement: ik denk dat dit abonnement niet gekoppeld is in MijnKPN. Kan dat kloppen? Wil je eens op Producten klikken helemaal bovenin? Dan moet je mobiele abonnement tevoorschijn komen, als je daarop klikt dan vind je de facturen. Mocht het abonnement er niet staan, dan kun je het toevoegen met de knop Product Toevoegen.

Reputatie 4
Badge +5

Alles is verstuurd, het zijn overigens allemaal PDF-bestanden. Ik heb me nog even rot gezocht naar de facturen van januari t/m april van je mobiele abonnement. Die bestaan echter helemaal niet, je mobiele abonnement is gestart op 9-4-2019 en deze periode staat op de factuur van mei 2019. Die had je al ontvangen bij de facturen die ik automatisch heb verstuurd. Als het goed is, heb je nu dus alles binnen! :smile:

Hartelijk dank Job! Goede service zo! 
Mobiel is idd vanaf 09-04-2019, in mijn beleving was dat al langer geleden…. sorry. 

Reputatie 4
Badge +5

Yes, geen dank! Is het nog gelukt met de facturen van je mobiele abonnement van 2020?