Beantwoord

Facturen kloppen niet. Ik moet dubbel betalen.

  • 8 January 2021
  • 7 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn facturen van november, december en januari voor internet, televisie en telefonie kloppen niet. De abonnementskosten worden dubbel geteld. Ondanks meerdere telefonische contacten van mijn kant met de klantenservice van KPN is dit probleem nog steeds niet opgelost. Wat te doen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 January 2021, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Kees2703 . Dat klinkt niet best.

Je hebt dus nu al meerdere keren dubbel moeten betalen? Loopt hier al een melding voor?

Ik wil graag met je meekijken. Kun jij jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Reputatie 1

Beste Erwin, ik heb het bovenstaande al gemeld bij de klantenservice. Diverse keren zelfs. Het schijnt een moeilijk probleem te zijn want het is nog steeds niet opgelost. 

 

Mijn profiel heb ik aangevuld.

Ik lees het, @Kees2703 .   Het lijkt op een defect in ons ordersysteem.

Ik ga dit bespreken met een collega en kom er op terug. 

Reputatie 1

 

Ik lees het, @Kees2703 .   Het lijkt op een defect in ons ordersysteem.

Ik ga dit bespreken met een collega en kom er op terug. 

En het bleef weer stil zoals ik al een aantal keren heb meegemaakt. Waarom duurt het zo lang voordat ik een duidelijk en eenduidig antwoord krijg?

@Kees2703 : Ik heb ondertussen een reactie van een collega.

Dit is een fout in ons ordersysteem en men ik momenteel bezig om het op te lossen. Uiteraard heb ik namens jou gevraagd hoe lang dit nog gaat duren. Helaas is daar geen antwoord op te geven. Alles wat ik je kan toezeggen is dat het in behandeling is en niet ergens op een grote stapel ligt. Dus die oplossing gaat er sowieso komen en alles wat je ten onrechte hebt moeten betalen zal uiteraard gecrediteerd worden. 

Reputatie 1

@Kees2703 : Ik heb ondertussen een reactie van een collega.

Dit is een fout in ons ordersysteem en men ik momenteel bezig om het op te lossen. Uiteraard heb ik namens jou gevraagd hoe lang dit nog gaat duren. Helaas is daar geen antwoord op te geven. Alles wat ik je kan toezeggen is dat het in behandeling is en niet ergens op een grote stapel ligt. Dus die oplossing gaat er sowieso komen en alles wat je ten onrechte hebt moeten betalen zal uiteraard gecrediteerd worden. 

@Erwin_  : Bedankt voor je bericht. Ik weet nu wat er aan de hand is en wat eraan gedaan wordt. Hopelijk gaat het niet al te lang meer duren voordat het is opgelost want de volgende factuur (februari) komt er al weer aan...