Vraag

Factuur

  • 7 January 2021
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

U heeft op 23 december mijn abonnement onterecht beëindigd en met een beetje geluk heeft u dit morgen (8 januari) hersteld. U verwacht van mij wel het volledige bedrag voor niet geleverde diensten. Mag ik dat raar vinden? Ik zou verwachten dat u zelf op één of andere manier tegemoet zou komen in het ongemak dat ik nu al ruim 3 weken ken. Geen TV, Geen Internet en Geen Telefonie, maar wel een Factuur. Niet erg netjes.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @John Trechsel,

Wat een ontzettend vervelende situatie. Wanneer jouw abonnement (al dan niet onterecht) is stopgezet en op de factuur staan wel de abonnementskosten voor de gehele maand, dan zal er nog een slotfactuur volgen waarop de te veel betaalde kosten verrekend zullen worden. Dit zal dan teruggeboekt worden naar jouw rekening. 

Ik zie dat de situatie bij Spoed & Herstel lag en dat er inmiddels weer diensten geleverd worden. Klopt dit?

Jose, 

Correct, inmiddels werken alle diensten weer.

 

Mvgr

 

John Trechsel

Helaas,

Die slotfactuur is niet geweest. Ik krijg gewoon weer een volledige factuur. Ik weet niet op welke manier ik contact krijg met iemand die de factuur corrigeert, want het lijkt me niet reëel dat ik een volledige factuur moet betalen, terwijl jullie mij nog geen halve maand van diensten hebben verzorgd. Daarbij genoteerd dat dit ook nog eens een fout betreft die jullie zelf veroorzaakt hebben.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @John Trechsel,

Je hoeft zeker geen abonnementskosten te betalen voor de periode dat je geen werkende diensten had. Je kunt hierover het beste telefonisch contact opnemen zodat mijn collega samen met jou een gepaste vergoeding kan bespreken. Mijn collega's zitten elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur voor je klaar en zijn bereikbaar via het gratis nummer 0800 0402.