Beantwoord

factuur en creditfactuur kloppen niet

  • 6 December 2020
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Zowel de factuur als de creditfactuur kloppen niet. Hoe lang duurt het voor KPN zoiets opgelost heeft?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 December 2020, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @rgroenendijk, welkom op het forum!
Dit zou altijd op de eerstvolgende factuur of die daarna moeten zijn.
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!