Beantwoord

Factuur en onkosten

  • 17 August 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Wel KPN, hoe kan het dat ik een factuur krijg terwijl er geen diensten zijn geleverd. Al ruim 1,5 week nu geen tv, internet, telefoon. En geen enkele tegemoetkoming of oplossing aangeboden. Ik heb al halve dag vrij moeten nemen en zal dat morgen weer moeten doen omdat er weer een monteur komt. Probleem zit echter in de grond in de buurt, iets wat al 3 weken bekend is. Ik heb ook al extra mb's moeten aankopen voor de mobiel om te kunnen thuiswerken. Verwacht dus een fikse verrekening op de factuur en een vergoeding van al mijn onkosten. Zo ga je niet met je trouwe klanten om KPN !!!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 August 2020, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi MTJM, welkom! Gaat het hier om levering van een nieuw abonnement wat niet helemaal lekker loopt, of is het een bestaande, actieve, aansluiting waar je problemen mee ervaart? Vul ook je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we hier meekijken.

 

Sowieso is het zo dat je niet hoeft te betalen voor je diensten als die (nog) niet werken. Echter kunnen we daarin pas vergoeden als de boel wel (weer) werkt omdat we dan pas weten hoe lang het geduurd heeft. Wat we niet kunnen vergoeden zijn overige onkosten voor bijvoorbeeld vrij nemen. 

Heb je verder ook je mobiele abonnement bij KPN? Zo ja, vul ook dat 06-nummer in op je profiel. Dan kunnen we je voorzien van een gratis noodbundel.

 

Het is een al lang bestaande aansluiting. Met pas glasvezel. Maar dat is niet de issue. Het probleem is dat jullie het heel normaal vinden dat je klanten 2 weken zonder tv,internet en telefoon zitten omdat het bouwvak vakantie is. En lotgenoten in de buurt al 4 weken. En dat wij de monteur moeten vertellen wat het probleem is. 0 klantvriendelijkheid of service. Dat ik voor niets vrij moest nemen gaan jullie zeker wel wat aan doen. Zullen we nog wel eens zien. Behoorlijk klaar met de manier van klantbehandeling. Accepteer ik niet.

Reputatie 7

Dank voor je gegevens, MJTM. Ik zie dat je diensten het weer doen, klopt dat? Als een monteur nodig is, dan plannen we die in op het eerst mogelijke moment dat we daarvoor hebben. Helaas is dat niet altijd dezelfde of de volgende dag. Als je ook een of meerder KPN mobiele abonnementen hebt kunnen we die voorzien van een gratis noodbundel. Ik zie alleen dat dit bij jou niet het geval is. 

Verder zie ik ook dat het hier blijkt te gaan om een algemene storing. Wat betekent dat je, nadat het is opgelost, via dit formulier een vergoeding kunt aanvragen. De storing is nog niet afgemeld in ons systeem, dus het kan nu nog niet direct, probeer het morgen of anders begin volgende week even. Mocht het dan onverhoopt nog niet lukken, geef het aan. Dan kan ik de vergoeding van abonnementskosten voor je regelen. Wat betreft overige onkosten kan ik alleen mijn eerdere antwoord herhalen. 

Â