Beantwoord

Factuur ineens hoger

  • 9 December 2020
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds maandag een internet (wifi) abonnement bij Kpn. Op de website heb ik deze afgesloten voor 55 EUR in de maand. Echter krijg ik nu een factuur van 56,83 excl. de eenmalige kosten. Kunt u mij uitleggen waarom deze rekening ineens hoger is en dat ik hier niks van weet.

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Hanna_ 12 December 2020, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @marit.g, welkom op het forum.

Jij hebt geen gegevens in jouw profiel staan dus ik kan het niet controleren, maar omdat het jouw eerste factuur is denk ik dat ik de extra kosten wel kan verklaren. Bij KPN betaal je altijd de maand vooruit. Omdat jij jouw abonnement net hebt afgesloten kan het zijn dat we een aantal extra dagen in rekening hebben gebracht op de eerste factuur. 

Bijvoorbeeld: jij betaald jouw abonnement van de 1e tot aan de 31e van de maand. Maar omdat het abonnement net nieuw kan het zijn dat jouw abonnement is ingegaan op de 28e. In zo'n geval brengen wij de 28e t/m 31 van de eerste maand in rekening en de 1e t/m de 30e voor de komende maand. Op de factuur kun je precies zijn voor welke dagen welk bedrag in rekening is gebracht. De volgende factuur zou wel weer 55 euro moeten wezen. 

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb weten uit te leggen. :smile: