Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 15 maart 2019
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Eerste factuur van tv /internet gekregen en deze komt niet overeen met wat ik besteld heb

Beste antwoord door linda konings

Ik heb al een medewerker gesproken. De rekening verdient geen 10 voor overzichtelijkheid😀. Maar het is opgelost.

Dank je voor je snelle reactie
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

PeterG
Superuser
  • 15 maart 2019
Het kan zijn dat het bedrag hoger is. Dit komt door de vooruit facturering wat voor de eerste maand niet kan. Daardoor bevat de eerste factuur het deel voor deze maand plus het volledig bedrag van de volgende maand.
Variabele kosten (bellen, films huren) worden achteraf steeds berekend.

Ik heb al een medewerker gesproken. De rekening verdient geen 10 voor overzichtelijkheid😀. Maar het is opgelost.

Dank je voor je snelle reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Goedemiddag @linda konings. Welkom bij KPN en op het KPN forum. Wat vervelend dat de eerste factuur onoverzichtelijk was. Goed om te lezen dat mijn collega inmiddels uitleg heeft gegeven en dat het is verholpen. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!