Beantwoord

factuur klopt niet

  • 1 December 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vorig jaar mijn abonnement van alleen internet overgezet in internet en vast bellen. Ik zou de eerste 9 maanden 15 euro korting krijgen. Dat ging altijd goed. Nu krijg ik een factuur waar ik maar 3.50 korting krijg. Kan iemand mij vertellen hoe dat zit? Voor zover ik weet zou ik vanaf januari 2020 het volledige bedrag moeten betalen.

Al vast bedankt.

Groetjes Barbara

icon

Beste antwoord door Jose_ 4 December 2020, 12:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Heel erg bedankt voor het niet beantwoorden van mijn vraag.

Hierdoor wordt de beslissing om aan het eind van het contract over te stappen naar een ander een stuk gemakkelijker.

Groetjes Barbara

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @nesfotografie,

Sorry dat ik wat later reageer. We hebben het de laatste tijd erg druk waardoor we na ongeveer 5 dagen pas kunnen reageren. Gelukkig beginnen we een beetje in te lopen!

Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat je factuur gewoon klopt! :slight_smile: De eerste 9 maanden € 15,- korting is namelijk op 5 maart 2020 ingegaan en je ontvangt de korting op je abonnement tot en met 4 december 2020. Dat is precies 9 maanden!

Wil je voortaan sneller reactie/contact, dan kun je beter even bellen met onze klantenservice. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis te bereiken op het nummer 0800 0402.

Reputatie 7
Badge +10

@nesfotografie Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!