Beantwoord

factuur met 2 maal herinnerings kosten

  • 1 October 2021
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Badge

Beste heer/mevrouw,

 

Zoals u in mijn factuur kunt terug vinden heb ik dit maal 2 x de herinneringskosten van 20 euro moeten betalen.

Dit is normaal maar 1 keer een bedrag van 20 euro ipv 2 maal een bedrag van 20 euro aangezien ik ook maar 1 herinnering heb gehad van u.

Kunt u ervoor zorgen dat dit bedrag of met het volgende factuur berekend kan worden of het bedrag terug gestort kan worden?

 

Graag hoor ik van u!

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 10 October 2021, 21:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mandy van Kouwen 
De KPN kan er wel naar kijken maar dan moeten ze wel weten wie je bent, alleen een naam hebben ze niet genoeg aan.
Dus zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Badge

Thanks @huistijger, als goed is, is dit nu gedaan.

 

Fijn weekend alvast!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mandy van Kouwen, ik zie de kosten er inderdaad 2 keer op staan, vreemd :thinking:

Onze facturatie afdeling is niet aan het werk vandaag, ik zal daarom morgen even contact met ze leggen om na te vragen hoe dit kan er of er wellicht al een herstelactie loopt. Je hoort van me zodra ik meer weet!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mandy van Kouwen, ik zie de kosten er inderdaad 2 keer op staan, vreemd :thinking:

Onze facturatie afdeling is niet aan het werk vandaag, ik zal daarom morgen even contact met ze leggen om na te vragen hoe dit kan er of er wellicht al een herstelactie loopt. Je hoort van me zodra ik meer weet!

 

Mijn excuus @Mandy van Kouwen, mijn reactie van een aantal dagen geleden lijkt niet te zijn geplaatst hier :slight_frown:

Hoe het precies kan dat de kosten dubbel berekend zijn, is me nog steeds niet duidelijk, wél is er inmiddels een vergoeding doorgevoerd waardoor je op de factuur van oktober weer €20,- van ons terug krijgt!