Beantwoord

Factuur niet kloppend, ben overgestapt

  • 19 November 2020
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Geachte lezer;

 

Ik heb op negentien oktober een bevestiging gehad van KPN van de opzegging bij KPN iv, een overstap nqqr Youfone

 

Helaas is voor nov toch de volledige factuur verstuur:

 

Graag correctie:

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 25 November 2020, 13:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marit Herbet Coehoorn, welkom op het forum!
Ik neem even aan dat je de overstapservice hebt gebruikt en ook de bevestiging hebt gehad dat je KPN abonnement opgezegd is/wordt.

Na je opzegging krijg je een slotfactuur waarop het teveel betaalde bedrag teruggestort wordt!