Factuur te hoog sinds overname

  • 19 November 2020
  • 11 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedendag

 

sinds de overname van Telfort heb ik nu voor t eerst een rekening dat 15 euro duurder is uitgevallen dan normaal bij Telfort. Daar was t altijd, jaren, rond de 63 euro. Dus mijn vraag rijst; waarom zijn jullie zo duur. Er is niets veranderd in mijn abonnement of kijkgedrag. Als dit zo blijft stap ik over naar een ander 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Wat heb je aan een forum als je nooit antwoord krijgt

 

Admin: reactie verplaatst naar eigen topic

Wat staat er precies (specificatie) op de factuur? Waarin zit het verschil in prijs?

Is de overstap automatisch gegaan of heeft u zelf gebeld en bent u daardoor een KPN klant geworden met Hussel voorwaarden?

@Angel4you 

Op een forum krijg je zeker wel antwoord. Soms kan het door drukte iets langer duren. De vraag die u stelt in een ander topic, is gericht aan een medewerker van KPN omdat klanten die ook op dit forum actief zijn niet hier antwoord op kunnen geven.

Omdat het druk is op het forum kan een antwoord even op zich laten wachten. Ik heb u in het andere topic om informatie gevraagd. Zou u dat willen beantwoorden?

 

Automatisch overgegaan. De basis abonnement is al bijna 15 euro duurder. Bij telfort 43 euro en bij KPN bijna 60 euro

Kunt u een foto van de oude en nieuwe factuur hier plaatsen waarbij persoonlijke gegevens afgeschermd zijn?

Als dit niet mogelijk is, stel ik voor dat u het profiel aanvult zodat medewerkers over enkele dagen een reactie kunnen geven.

Chatten met KPN of bellen met 0800-0402 kan ook. Zeg tegen de computer als u belt dat u een medewerker wilt spreken.

Hallo @Angel4you , leg de facturen eens naast elkaar en zoek de verschillen.

Niks gewijzigd tussentijds in je abo of je opties?

Geen wijzigingen zoals ik al eerder vermeldde. Alleen jullie basis abonnement is veel duurder dan mijn vorige bij Telfort. Abonnement is ongewijzigd overgegaan zonder wij wijzigingen 

Hallo @Angel4you wat betaalde bij TFT voor het basisabo en wat betaal je nu na de overname?

En wat versta je onder basisabo, alleen internet of internet inclusief tv of internet inclusief tv en vast bellen?

Kun je screenshots maken met je privégegevens afgeschermd?

 

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Angel4you. Bij de overgang van de Telfort abonnementen naar KPN zijn de voorwaarden meegenomen. Je hoort niet meer te gaan betalen voor je abonnement dus, als je niets hebt gewijzigd. Net als Jan ben ik heel benieuwd wat er precies op je factuur staat. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik de factuur erbij pakken en kijken wat er aan de hand is.

Ik heb internet, tv en vaste telefonie 

Reputatie 7

Er zijn meerdere abonnementen die dat er in hebben, met verschillende prijzen. Daarmee wordt het dus helaas nog niet duidelijker @Angel4you. Als je jouw gegevens zoals gevraagd op je forumprofiel invult (dus niet hier in een reactie) en een seintje geeft kan ik de factuur er ook voor je bij pakken.